مصاحبه آرشیو خبر ها
معاوضه ی ایگواین و دیبالا ؟

معاوضه ی ایگواین و دیبالا ؟

نیمکت نشینی های الوارو موراتا ستاره ی اسپانیایی تیم یوونتوس در بازی های اخیر باعث شده تا شایعات در مورد اختلاف الگری با وی بالا بگیرد و بسیاری بازی نکردن موراتا را به این دلیل ربط دهند.

سرمربی تیم یوونتوس در آستانه ی دیدار مقابل لازیو به این مورد اشاره کرد و گفت: "موراتا یک بازیکن فوق العاده است که در حال بازیابی وضعیت ذهنی و فیزیکی است ، من هیچ مشکلی با او ندارم ، در بازی مقابل سیتی به او اطمینان دادم ، دعوایش نکردم."

"او باید چیزهای زیادی به یوونتوس ارائه بدهد و من از او و هم چنین زاتزا - که وقتی در مقابل پالرمو به زمین امد عملکرد خوبی داشتند، انتظارات بالایی دارم."

"آیا من دیبالا را با ایگواین عوض می کنم؟ من هیچ کدام از بازیکنانم را با کسی جا بجا نمی کنم. ایگواین از زمانی که به ایتالیا آمده بهترین عملکردش را در فصل جاری نشان داده است.دیبالا به عنوان بازیکن و انسان با سرعت بسیار زیاد در حال پیشرفت است.او یکی از عناصر مهم تیم و باشگاه است با توجه به سرمایه گذاری که برایش انجام شده است"

"اینکه فردا یک سیستم 4 - 4 - 2 کلاسیک را ببینیم بسیار مشکل است. من باید برسی کنم که ببینم چه کسی را در خط هافبک می توانم به جای پوگبا بگذارم. من هنوز تصمیم نگرفته ام که بین زاتزا و مانژوکیچ و موراتا چه کسی را می خواهم در خط حمله قرار دهم."

"چهار پیروزی پشت سر هم ؟ در برابر امپولی ، یکی از بدترین نمایش هایمان از لحاظ تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم اگرچه برنده شدیم. در برابر سیتی ، از هر لحاظ خارق العاده بودیم ، در پالرمو یک بازی متشخصانه ارائه دادیم. بچه ها از لحاظ فیزیکی بهتر شده اند ، همینکه ببینید چطور می دوند کافیست. فردا ما به مصاف لاتزیو می رویم که می خواهد برنده شود و از یک دوره ی زشت بیرون بیاید و این بازی بسیار دشوار خواهد بود."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: